czwartek, 15 sierpnia 2013

Kocia Czirliderka :D

Zamówienie było proste : "Chcę kocicę dla siostrzenicy na pierwsze urodziny!" i nie-proste jednocześnie "kolorystykę zostawiam Tobie" ;) Aczkolwiek ciekawiej jest mieć pozostawioną wolną rękę, żeby móc rozbujać wyobraźnię :D
Pewne było jedno : kocica miała powędrować do dziewczynki o imieniu Lenka, na jej pierwsze urodziny :)

Od razu miałam pomysł, żeby tym razem kocicę ubrać w sukienkę :) A skoro dla dziewczynki, to w różową, a co ! ;)
Dopiero kiedy przygotowywałam projekt zauważyłam, że odrobinę przypomina mi "dziewczynkę z pomponami", tylko pomponów jej brak :) Jednak z racji tego, że dostałam sygnał, że Lenka baaaaardzo lubi poznawać buźką przedmioty, a także ma zdolności do odgryzania tego, co wydawałoby się nie do odgryzienia - kocica pomponów nie otrzymała ;) Jedynie dostała jej się metka - specjalnie dla Lenki - do ciamkania :)




Kocica została ubrana w sukieneczkę z falbankami, z duuużą jedynką - żeby każdy wiedział od razu jaka to okazja i że to kocica numer 1 ! :)













Zalotne rzęsy zmotywowałyby do walki niejednego kociego zawodnika na boisku ! :)













Kocia Czirliderka miała też swoje wymagania co do sesji... Jak to kobietka - chciała także zapozować przy pięknym kwiecie ! ;)





















Kocia Czirliderka wykonana jest w całości ręcznie, z wysokiej jakości filcu. Wyszywana również ręcznie. Wypełniona antyalergicznym puchem - kulką silikonową. Jest dość niewysoką panną, mierzącą ok 20cm. Oczywiście jej wnętrze grzechocze w rytm muzyki ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz