piątek, 20 września 2013

Simon's cat - zamówienie specjalne !

"Zamówienie specjalne" ? Przecież nic w tym specjalnego... Jego specjalność polega na tym, że zamówienie to zostało złożone przez... mojego męża :)
Oboje uwielbiamy ową postać. I kiedy ostatnio oglądaliśmy nowy filmik tego "kociego serialu", wspomniałam, że posiadam wykrój na tego kota i może kiedyś go zrobię. Jednak mąż nie odpuścił, tegoż wspomnienia :D Od razu podłapałam temat, drążąc go "nieco" ;)
"To ja chcę tego kota ! Zrób mi takiego ! Do samochodu - na przyssawkach !" Radość i euforia - bezcenna ! :) Później jak dziecko dopytywał kiedy będzie gotowy :) I czy zdążę go zrobić do czasu jego powrotu z delegacji :)
W końcu każdy jest dzieckiem ! A mężczyźni chyba tym bardziej ! :) Tylko zabawki są nieco inne... Chociaż jak widać i pluszak jest w stanie wywołać tyyyyyleeee radości, nawet jak jeszcze jest w planach :)
Aż nie mogę się doczekać tej radości, kiedy wręczę kota do rąk własnych przyszłego właściciela :)

Nasze auto już posiada pewien gadżet z tym bohaterem :)


Teraz dodatkowo pojawi się na szybie bardziej trójwymiarowy pasażer ;)











Mam nadzieję, że TEN kot nie będzie zapewniał takich "atrakcji" jak tu : Window Pain - Simon's cat ;)

Kot jest wykonany z poliestrowego materiału, wypełniony antyalergiczną kulką silikonową. Pyszczek i oczy wyszyte są ręcznie. Ma ok. 24 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz